"Rəqəmsallaşma və Müştəri Əlaqələri" mövzusunda İşgüzar Səhər Yeməyi
14.12.2023-cü il tarixində "Marsol Group" tərəfindən "Mado" restoranında təşkil edilmiş "İşgüzar səhər yeməyi" çərçivəsindəki görüşdə bir sıra şirkət sahibləri bir araya gələrək "Rəqəmsallaşma və müştəri əlaqələri" mövzusunda müzakirələr aparıblar.
Görüş zamanı edilən müzakirələr
"İDEA Consulting and Solutions" MMC-nin rəhbəri Ceyhun Məmmədov bu görüşdə çıxış edərək şirkətimizin təklif etdiyi İT inteqrasiya həlləri, hüquq, mühasibatlıq və audit xidmətləri barədə ətraflı məlumat verib. Ceyhun bəy "Rəqəmsallaşma və müştəri əlaqələri" mövzusunda da öz təcrübələrini sahibkarlarla bölüşüb.
Təqdimat zamanı Ceyhun Məmmədov rəqəmsallaşmanın əhəmiyyəti, onun şirkətlərə təsiri, CRM və Texnologiya tətbiqləri, müştəri məlumatlarının təhlili, Big Data və Süni Zəka (AI), strategiyalar və təkliflər barəsində ətraflı məlumatlar bölüşüb.
Rəqəmsal transformasiya nədir?
Rəqəmsal transformasiya texnologiya və informasiya sahələrində inkişaf etmiş alətlər vasitəsilə biznes prosesləri avtomatlaşdırma və yeni imkanlardan yararlanma prosesidir.
Biznesə təsiri - Rəqəmsal transformasiya iş proseslərinin daha effektiv və sürətli olmasını təmin edərək biznesi daxili və xarici bazarlarda rəqabətədayanqlı edir və gəlir artımı imkanı yaradır.
CRM
CRM, yəni Müştəri Münasibətləri İdarəetməsi (Customer Relationship Management), müştərilərlə münasibətləri idarə etmək üçün istifadə edilən bir strategiya, proses və texnologiya birləşməsidir. CRM sistemləri, müştəri məlumatlarını mərkəzləşdirmək, satış və marketinq fəaliyyətlərini optimallaşdırmaq və müştəri xidmətlərini yaxşılaşdırmaq üçün lazımi texniki alətlər və proqram təminatı təklif edir.
Big Data
Müxtəlif mənbələrdən əldə edilən və adətən ənənəvi məlumat bazalarıtərəfindən idarə edilə bilməyəcək qədər böyük, həm də strukturlaşdırılmış və strukturlaşdırılmamış məlumattoplusudur. Şirkətlər bu məlumatları istifadə edərək, müştəri tələbatlarını daha yaxşı başa düşə, xidmətlərini daha effektiv şəkildə fərdiləşdirə və biznes qərarlarını məlumatlara əsaslanaraq yaxşılaşdıra bilərlər.
Süni Zəka (AI)
Süni Zəka, insan zəkasının bəzifunksiyalarınıtəqlid edə bilən və məlumatlarıtəhlil etmək, öyrənmək, qərar qəbul etmək və problemləri həll etmək üçün proqramlaşdırılmış alqoritmlərtoplusudur. AI, Big Data-nı işləmək və analiz etmək üçün gücündən istifadə edir ki, bu da şirkətlərin prediktiv analizlər və məhsul inkişafı sahələrində daha dəqiq qərarlar verməsinə imkan verir. AI-nin qabiliyyətləri məlumatlar arasında əlaqələritapmaq, istifadəçi davranışlarını proqnozlaşdırmaq və müştəri xidmətlərini avtomatlaşdırmaq kimi bir çox sahədə tətbiq edilə bilər.
Şirkətimiz tərəfindən hazırlanmış "Rəqəmsallaşma və müştəri əlaqələri" mövzusunda təqdimata bu linkdən keçid edə bilərsiniz.
“IDEA Consulting and Solutions” şirkətinin Azərbaycanın aparıcı şirkətlərilə görüşü
Bu gün “IDEA Consulting and Solutions” şirkəti olaraq “Marsol Group”un təşkilatçılığı ilə keçirilən ofis ziyarətindən əvvəl ölkənin aparıcı şirkətlərinin rəhbərləri üçün işgüzar səhər yeməyi təşkil etdik.
“Marsol Group”un təşkilatçılığı ilə keçirilən ofis ziyarətləri, biznes sahəsindəki yenilikləri və təcrübələri birləşdirən unikal bir platformadır. Sözügedən tədbir şirkətləri bir-biriləri ilə əlaqə qurmağa, təcrübələrini paylaşmağa və birgə inkişaf etməyə imkan yaradır.
Tədbirdə bəhs edilən mövzular
Şirkətimizin rəhbəri Ceyhun Məmmədov işgüzar səhər yeməyində şirkətin hüquq, maliyyə, biznes, brendinq və İT sahəsindəki xidmətlərini, yeni proqram təminatlarını və öz müəllif hüquqları ilə qorunan “Lorex LMS” sistemini təqdim edib.
O, tədbir iştirakçıları üçün şirkətin əsas üstünlüklərini də vurğulayıb:
“İnnovativ və peşəkar yanaşma ilə son texnoloji trendləri və müasir məsləhətlərlə müştərilərimizə rəqabətdə üstünlük yaradan həllər təklif edirik. Fərdi və yüksək səviyyədə xidmət göstərərək hər bir müştəri ilə fərdi şəkildə işləyirik. Müştərilərimizin gözləntilərini özümüzə standart kimi qəbul edirik. Dayanıqlı iş əlaqələrinə gəlincə, qarşılıqlı etimad və uzunmüddətli iş əlaqələri qurmağa böyük önəm veririk. Texnoloji üstünlüklərimiz isə biznesinizin rəqəmsal transformasiyasını həyata keçirmək üçün müasir texnoloji imkanlardan yararlanmaqdır. Bu gün burada olan hər birinizin iştirakı bizim üçün çox qiymətlidir. “IDEA Consulting and Solutions” olaraq tərəfdaşlarımızla əlaqələrimizi möhkəmləndirmək, birgə böyümək və uğurlu olmağa ümid edirik”.
Ofis ziyarəti
Tədbirin sonunda iştirakçılar “IDEA Consulting and Solutions" şirkətinin ofisinə dəvət olundular. Qonaqlar ofisin bölmələri ilə tanış edilib, innovativ texnologiyaların tətbiqi, komandanın iş prinsipləri və şirkətin müxtəlif layihələri haqqında maraqlı məlumatlar əldə etdilər. İştirakçılar bu təcrübə ilə şirkətin iş mühitinin incəlikləri ilə yaxından tanış oldular.
Tədbir qonaqların şirkətin təklif etdiyi həllərə və xidmətlərə marağını artırıb, bir neçə şirkət rəhbəri ilə potensial əməkdaşlıq üçün müzakirələr planlaşdırılıb.
Tədbirdə iştirak edən şirkətlər
Qeyd edək ki, tədbirdə Babək "Sirab" ASC, “Prive Steak Gallery”, “BMZ Collages”, “Tuna” QSC, “Azestetik Group”, “RiF Ofis Mebeli”, “Mega” Həyat Sığorta, “Bakcell”, Zəhra Klinikası, “XXI Əsr Məktəbi”, “Hellmann Worldwide Logistics” kimi məşhur şirkətlər iştirak edib.
"İdea Consulting and Solutions” MMC Marsol şirkətin biznes fəaliyyətini rəqəmsallaşdırdı
17 aprel 2023-cü il tarixində Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi və “Marsol Group”un təşkilatçılığı ilə "Marriott Hotel Boulevard"da Ramazan ayı münasibətilə 500-dən çox sahibkarın və bir sıra dövlət qurumlarının iştirak etdiyi "Sahibkarlarla iftar süfrəsi" adlı tədbir baş tutub.
Tədbirdə dövlət qurumlarından Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin İdarə Heyəti sədri Orxan Məmmədov, Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinin rəisi Məmməd Abbasbəyli, Dövlət Məşğulluq Agentliyinin sədri Mustafa Abbasbəyli, Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinin deputatları Vüqar İskəndərov və Müşfiq Məmmədli ilə yanaşı “IDEA Consulting and Solutions” şirkətinin rəhbəri Ceyhun Məmmədov da iştirak edib.
“Rəqəmsallaşma və müştəri əlaqələri, Biznesin gələcəyi” mövzusunda təqdimat edən Ceyhun Məmmədov “IDEA Consulting and Solutions” MMC və Marsol şirkətinin birgə əməkdaşlığı çərçivəsində görülmüş işlər haqqında məlumat verib, “Rəqəmsal transformasiya” mövzusunda çoxdandır gözlənilən “Marsol+” mobil tətbiqinin təqdimatını edib.
Qeyd edib ki, “IDEA Consulting and Solutions” MMC tərəfindən Marsol şirkətinin biznes fəaliyyətinin rəqəmsallaşması təmin edilmişdir. Beləki, Marsol şirkəti üçün sayt, CRM sistemi (müştəri əlaqələrinin idarəedilməsi) və “Marsol+” adlı mobil tətbiq hazırlanmış və şirkətin brendiqi (loqo və tanıtım videosunun hazırlanması) aparılmışdır.
Sadalanan həllərin hazırlanmasında ən müasir texnalogiyalardan istifadə ilə yanaşı, süni intellekt həlləri də tətbiq edilmişdir.
Bu yeni həllər, şirkətin müştəri əlaqələrinin idarəedilməsini və brendinqini gücləndirməyə kömək edəcək, fəaliyyətin daha effektiv olmasına və müştəri təcrübəsinin yaxşılaşmasına imkan yaradacaq.
Bu rəqəmsallaşma ilə Marsol şirkəti aşağıdakı faydaları əldə etmiş olacaq:
CRM sistemi vasitəsilə müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi asanlaşacaq;
“Marsol+” mobil tətbiqi vasitəsilə müştərilərə daha sürətli və rahat xidmət göstərilməsi təmin ediləcək;
Süni intellekt həlləri vasitəsilə iş proseslərinin təkmilləşdirilməsi nəticəsində səhv riski minimlaşacaq, iş proseslərinin effektivliyi artacaq.
Qeyd edək ki, “IDEA Consulting and Solutions” hüquq, maliyyə və mühasibatlıq, İT həllər, biznes həlləri, brendinq kimi ixtisaslaşmış fəaliyyət istiqamətlərinə malikdir.
Digər bir çox terminlər kimi hüquqi şəxs anlayışının da təməlləri Roma Hüququna dayanmaqdadır. Ancaq Roma Hüququnda hüquqi şəxs anlayışı bir qədər fərqli inkişaf xəttinə malik olub. Belə ki, Romalılara görə, “bütün hüquq insanlar üçündür” nəzəriyyəsi əsas olub. Bu nəzəriyyəni ilk oxuduqda insandan başqa heç bir varlığa hüquq qabiliyyəti verilə bilməz yönündə bir nəticəyə gəlmək mümkündür. Ancaq bir tək insan gücünün və ömrünün kifayət etməyəcəyi, yenə insanlarla bağlı bəzi məqsədlərə çatılabilməsi üçün insanlardan ibarət qrupların əməyinə ehtiyac duyulması hüquqi şəxsin meydana gəlmə səbəblərindən biridir. Bəzən bir mal və xidmətlər toplusunun müəyyən bir məqsədə xidmət edəcək şəkildə təsis edilməsi və bunların onu müəyyən məqsədlər üçün təhsis edən şəxslərin fərdi fəaliyyətlərindən daha geniş olaraq daha uzun müddət mövcud olma ehtiyacı, Roma hüququnda da qruplara bir “Şəxs” statusu verilməsini məcburi hala gətirmişdir.
Digər bir çox terminlər kimi hüquqi şəxs anlayışının da təməlləri Roma Hüququna dayanmaqdadır. Ancaq Roma Hüququnda hüquqi şəxs anlayışı bir qədər fərqli inkişaf xəttinə malik olmuşdur`. Belə ki, Romalılara görə, “bütün hüquq insanlar üçündür” nəzəriyyəsi əsas olmuşdur. Bu nəzəriyyəni ilk oxuduqda insandan başqa heç bir varlığa hüquq qabiliyyəti verilə bilməz yönündə bir nəticəyə gəlmək mümkündür.
Roman – German hüquq sisteminə daxil olan Azərbaycan qanunvericiliyinə görə, hüquqi şəxs qanunla müəyyənləşdirilən qaydada dövlət qeydiyyatından keçmiş, xüsusi yaradılmış elə bir qurumdur ki, mülkiyyətində ayrıca əmlakı vardır, öz öhdəlikləri üçün bu əmlakla cavabdehdir, öz adından əmlak və şəxsi qeyri-əmlak hüquqları əldə etmək və həyata keçirmək, vəzifələr daşımaq, məhkəmədə iddiaçı və ya cavabdeh olmaq hüququna malikdir.
Hüquqi şəxslər bir fiziki və ya hüquqi şəxs tərəfindən, yaxud fiziki və hüquqi şəxslərin toplusu tərəfindən yaradıla bilər, üzvlüyə əsaslana bilər, üzvlərin olmasından asılı ola və ya asılı olmaya bilər, sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul ola və ya məşğul olmaya bilər.
Hüquqi şəxslər fəaliyyətinin əsas məqsədi mənfəət götürməkdən ibarət olan kommersiya hüquqi şəxsləri və ya əsas məqsədi mənfəət götürməkdən ibarət olmayan və götürülən mənfəəti iştirakçıları arasında bölüşdürməyən qeyri-kommersiya hüquqi şəxsləri, habelə ümumdövlət və (və ya) ictimai əhəmiyyət daşıyan fəaliyyətlə məşğul olan publik hüquqi şəxslər formasında yaradıla bilər.
Hüquqi şəxs onun təsis edilməsi və nizamnaməsinin hazırlanması yolu ilə yaradılır. Əgər hüquqi şəxs bir neçə təsisçi tərəfindən yaradılırsa, təsisçilər müqavilə bağlayaraq hüquqi şəxsin nizamnaməsini, onun yaradılması üzrə birgə fəaliyyət qaydasını, özlərinin əmlakının ona verilməsi və onun fəaliyyətində iştirak edilməsi şərtlərini müəyyənləşdirirlər.
Hüquqi şəxsin təsisçiləri tərəfindən təsdiq edilmiş nizamnaməsi hüquqi şəxsin təsis sənədidir. Hüquqi şəxsin nizamnaməsində hüquqi şəxsin adı, olduğu yer, fəaliyyətinin idarə edilməsi qaydası, habelə onun ləğvi qaydası müəyyənləşdirilir. Qeyri-kommersiya hüquqi şəxsinin nizamnaməsində onun fəaliyyətinin predmeti və məqsədləri müəyyənləşdirilir.
Hüquqi şəxs qanunla nəzərdə tutulmuş qaydada dövlət qeydiyyatına alınmalıdır. Dövlət qeydiyyatının məlumatları, o cümlədən kommersiya təşkilatları üçün firma adı ümumi tanışlıq üçün açıq olan hüquqi şəxslərin dövlət reyestrinə daxil edilir.
Hüquqi şəxsin hüquq qabiliyyəti dövlət qeydiyyatına alındığı andan yaranır. Kommersiya hüquqi şəxsləri qanunla qadağan edilməyən istənilən fəaliyyət növlərini həyata keçirmək üçün zəruri mülki hüquqlara malik ola və mülki vəzifələr daşıya bilərlər. Siyahısı qanunvericiliklə müəyyənləşdirilən ayrı-ayrı fəaliyyət növləri ilə hüquqi şəxslər yalnız xüsusi icazə (lisenziya) əsasında məşğul ola bilərlər.
Biz sizə kommersiya və qeyri kommersiya hüquqi şəxslərinin yaradılmaında peşəkar xidmətlərimizi təklif edirik:
Hüquqi şəxsin təsis sənədlərinin və Nizamnaməsinin hazırlanması;
Hüquqi Şəxsin dövlət qeydiyyatına alınması;
Hüquqi şəxsin dövlət reyestrinə daxil edilməsi;
Ayrı-ayrı fəaliyyət növləri üçün xüsusi icazə - lisenziyaların alınması və digər bütün lazımi prosedurları sizin adınıza həyata keçiririk.
Uğurlu və zəngin insan olmağın ən vacib meyarlarından biri, pulun düzgün xərclənməsidir.
Bəzən insanın istedadı, təşkilatçılıq qabiliyyəti və münasibət qurma bacarığı olduğu halda uğur qazana bilmir. Bəlkə də səbəb məhz pul qazanmağa olan yanlış münasibətdir.
Pulla bağlı ən çox yayılmış miflərdən bir neçəsi ilə tanış olun!
1. "Düzgün fəaliyyət sahəsi seçmədim və buna görə də zəngin deyiləm."
Demək olar ki, hər sahədə milyoner və milyarderlər var. Yalnız bir sferada zəngin insan çox olduğu üçün, həmin peşənin seçimi kökündən səhv yanaşmadır. Ruhunuzu rahatladan bir işlə məşğul olun! İstənilən sahədə layiqli kapital qazanmaq mümkündür.
2. "Varlı bir ailədən olsaydım, pul qazanmağım daha asan olardı."
Dünyanın ən varlı adamlarının reytinqində ilk sırada yer alan bir çox iş adamları heç də varlı ailədə doğulmayıblar. Onların hamısı uzun bi yol keçərək, zəhmətləri sayəsində qazanc əldə ediblər. Hər kəsin zənginləşmə şansı var və valideynlərinizin kim olduğu vacib deyil.
3. "Məktəbdə, kollecdə yaxud universitetdə daha yaxşı oxumuş olsaydım, zəngin ola bilərdim."
Şübhəsiz ki, bilik vacibdir. Lakin bəzən praktik bacarıq nəzəri biliklərdən daha çox şey örədə bilər insana. Məktəbdə əla tələbə olmaq maddi uğurun təminatı deyil. Bu əksinə də işləyə bilər.
4. "Zəngin insanlar təsadüfən lazımlı anda lazımlı yerdə olurlar."
Bu qətiyyən belə deyil. Onların uğuru bilavasitə şansla bağlı deyil. Uğurlu insanların əksəriyyəti yalnız bir sıra uğursuzluqlardan keçdikdən sonra müvəffəqiyyət qazanıblar.
5. "İqtisadi cəhətdən daha uğurlu bir ölkədə yaşasaydım, sərvət əldə etmək daha asan olardı."
Hər ölkədə və hər cəmiyyətdə varlı insanlar var.
6. "İndi böyük pul qazanmaq üçün fürsətlər azdır."
Belə bir fikri ancaq düşüncələri keçmiş zamanda qalan insanlar söyləyə bilər. Texnologiyanın sürətli inkişafı sayəsində, indi pul qazanmaq əvvəlki dövrlərə nisbətdə daha asanlaşıb.
7. "Başlanğıc üçün kapitalım yoxdur, ona görə də öz biznesimi qura bilmirəm."
Nəhəng okean kiçik su damlalarından ibarətdir. Bir damla ilə başlayaraq, okeana bir addım daha yaxınlaşmış oluruq. Həm də bütün ideyaları reallaşdırmaq üçün böyük investisiyalar tələb olunmur.
8. "Çox çalışacam və mütləq milyoner olacam."
Dünyada çox çalışıb varlanmayan insanlar üstünlük təşkil edir. Çox çalışmayın, ağıllı çalışın!
Sizə biznesdə necə uğur qazanacağınızı heç kim söyləməyəcək, amma düşünmək üçün hər zaman sağlam tövsiyə verilə bilər. Biznesə yeni başlayanlar üçün bu 10 tövsiyə təşəbbüskarın düşünməsi üçün lazım olan bütün aspektləri əks etdirir.
Yeni biznesə başlayırsınız, yoxsa bu biznes bazarda çoxdan var? Hər bir halda mütəxəssislərin rəyini öyrənmək faydalıdır.
1. Konsentrasiya, konsentrasiya, bir də konsentrasiya!
Təzə başlayan sahibkar hər fürsətdən istifadə edilməli olduğunu düşünür, amma bu yalnış fikirdi. Bir neçə layihədə özünü sübut etmək cəhdi, imkanlaın bölünməsinə, bu da işin effektivliyinə və məhsuldarlığına təsir edəcəkdir. Atalar demiş, bir əldə iki qarpız tutmaq olmaz.
2. Sevdiyin işlə məşğul ol!
Biznesinizə sadəcə böyük gəlirlər gətirə biləcəyi ehtimalı ilə başlamayın. Gücünüz və istedadınız üzərində qurulan işin daha çox uğur qazanma şansı var. Hər gün böyüməsinə və çiçəklənməsinə töhfə vermək üçün yalnız gəlirə fokuslanmaq deyil, həm də bundan zövq almaq vacibdir. Əks halda layihəniz uğursuzluğa məhkumdur.
3. İstəyini 30 saniyədə de, ya da heçnə demə!
İstər potensial investorla görüşdə, istərsə də maraqlı bir müştəri ilə söhbət zamanı fikrinizi düzgün çatdırın. İlk növbədə məqsədinizi bildirin, missiyanızı və xidmətlərinizi mümkün qədər qısa və aydın şəkildə izah edin. Unutmayın ki, atdığınız hər düzgün addımı və fikrinizin lokanikliyini qarşı tərəf yüksək qiymətləndirəcək.
4. Bildiklərinə əmin ol, bilmədiklərini öyrən, bilmədiklərini öyrədə biləcək birini tanı!
Dünyada heç kim hər şeyi bilmir, bu sənə də aiddir. Buna görə, inandığın insanların və ya mentorların tövsiyələrinə qulaq as. Onların əhatəsində düzgün prioritetlərlə əsl lider və bacarıqlı iş adamı ola bilərsən. Odur ki, ortaq maraqlarını bölüşdüyün uğurlu və təcrübəli insanları əhatənə topla. Onlarla qarşılıqlı, faydalı və uzunmüddətli əlaqələr qur.
5. Cüzdanınız - işinizin ürəyidir! Öz biznesinə uyğun ol!
Komfortlu ofisləri, sürətli avtomobilləri və bahalı restoranları unut. İşinə fokuslan və biznesini daim inkişaf etdir. Xərclərini izlə və nə isə almadan əvvəl üç dəfə düşün. Məhdud maliyyə ilə effektiv pul vəsaitlərinin idarə edilməsi uğurlu bir başlanğıcın açarıdır.
6. "Atəş altında" yaşamağı öyrən!
Heç bir təhsil və ya iş planı gələcəyinizi mükəmməl şəkildə təxmin edə və ya sizi uğurlu bir biznesmen edə bilməz. Mükəmməl bir plan mövcud deyil və ola da bilməz. Növbəti addımlarınızı düşünmədən heç vaxt yeni bir işə başlamağa çalışmayın,həmçinin hərəkətə keçməyə aylar və ya illər sərf etməyin. Unutmyın ki, real çətinliklərlə qarşılaşmaq Sizi təcrübəli bir iş adamına çevirəcək. Edə biləcəyiniz ən vacib şey səhvlərinizdən nəticə çıxartmaq və onları bir daha təkrarlamamaqdı.
7. Heç kim, heç vaxt sizə pul verməyəcək!
Heç kim sizə sıfırdan sərmayə qoymayacaq. İşinizə başlamaq üçün böyük kapitala ehtiyacınız varsa, əsas, yəni ən vacib işlərdən başlayın. Planınızı mümkün qədər sadələşdirərək dəyərini və onunla əlaqəli xərcləri araşdırın. İnvestisiya axtarmadan əvvəl biznesinizin dəyərini göstərməlisiniz. Konsepsiyanız uğurlu olarsa, investor tərəfindən kapital artırma şansınız əhəmiyyətli dərəcədə artacaqdı.
8. Sağlam ol!
Sağlam olmaq, daha məhsuldar olmaq deməkdi. Odur ki, özümüzü unutmamalıyıq. Sahibkarlıq bir həyat tərzidir, səhərdən axşama qədər çalışacağınız bir peşə deyil. Özünü tükətməklə işləmək, qarşıya qoyduğunuz məqsədlərə çatmamaq deməkdi və bu Sizi daha çox narahat edəcək. İstisnasız - düzgün qidalanın, idman edin və özünüzə vaxt ayırın.
9. Sözlərinizin qurbanı olmayın!
Əhvlatlarla deyil, əməllərlə təəssürat yaradın. Boş sözlərdən və həqiqəti şişirtməkdən çəkinin. İddialı planlarınızı reklam etdikcə, onların tələblərini ödəmək öhdəliyinizin olduğunu düşünün.
Bir sözlə, az danışıb çox iş görün!
10. Vaxtı gələndə ayrılın!
Ağıllı kapitan gəmi ilə batmaz. Nəfsinizə uymayın, geri çəkilməyin vaxtı gəldiyindən agah olun. Əməyiniz nəticə vermədisə, nəyin səhv olduğunu müəyyənləşdirin, nəticə çıxarın və atacağınız növbəti addımı düşünün. Həm özünüzə, həm də gələcək işlərinizə fayda gətirmək üçün bu çətin yolda qazanılmış dərslərinizdən nəticə çıxarın və ondan necə yararlana biləcəyinizi müəyyənləşdirin. Uğursuzluqlar qaçılmazdır, lakin güclü iradə hər cür çətinliyi dəf edəcəkdi.
1. 1924-cü ildə "Ford T" avtomobilin qiyməti 265 dollar idi.
2. 1984-cü ildə mobil telefonun qiyməti 4195 dollar idi.
3. Dünyada satılan bütün ketçupların yarısından çoxu – “Heinz” markasının ketçuplarıdır.
4. Kubik-Rubik - bütün zamanlar ən çox satılan əşyasıdır. İkinci yerdə isə iPhone gəlir.
5. İlk ilində Coca-Cola yalnız 25 şüşə satış edə bilmişdi, amma davam etdi.
6. 1-ci sinfə yeni başlayan uşaq, müxtəlif şirkətlərin 200-ə yaxın loqosunu tanıya bilir.
7. Dünyanın bütün qəzetləri demək olar ki əksəriyyəti ABŞ və Kanadada nəşr olunur.
8. "face", "book", "wall", "poke" və "like" sözləri Facebook-un qeydiyyatdan keçmiş ticarət nişanlarıdır.
9. Çay əsasən 5 ölkədə yetişdirilir- Çin (demək olar ki,% 80 yaşıl çay), Hindistan (əsasən qara), Şri Lanka (Seylon, Lipton çayının doğulduğu yer), Yaponiya (ekzotik çaylar) və Tayvanda (müxtəlif yaşıl çay növləri)
10. İş həftəsinin ən məhsuldar günü çərşənbə axşamıdır.
11. Bütün restoranların 90% -i fəaliyyət göstərdiyi ilk bir il ərzində zərərlə işləyirlər.
12. Qəhvə beynəlxalq ticarətdə ikinci böyük əmtəədir. Birincisi benzindir.
13. IKEA-da malların adları xüsusi bir proqram tərəfindən hazırlanır və heç bir semantik məna daşımır.
14. Bütün dünyada Mc'Donalds üçün əsas gəlir mənbəyi içkilərdir.
15. Bir milyon dollar 100 dollarlıq əskinaslarda təxminən 10 kq ağırlığındadır.
16. Çin atalar sözündə deyilir: "Gülməyi bacarmayan insan ticarətlə məşğul olmamalıdır."
MÜƏSSİSƏNİZİ DOĞRU TEXNOLOGİYA BAZASINDA QURMAQ ÜÇÜN ÖZÜNÜZƏ VERMƏLİ OLDUĞUNUZ 4 SUAL
Hər bir bina kimi, biznesinizi də möhkəm əsaslarla qurmaq lazımdır. Düzgün bünövrə olmadan divararı hörüb tavanı inşa etsəniz, bir müddət sonra binanın dağılacaqları qaçınılmazdır.
İşinizi qurarkən istifadə olunan texnologiya həm güclü, həm də çevik olmalıdır. Müəssisəniz böyüyüb inkişaf etdikcə müxtəlif vəziyyətlərə hazır olmalı və çətin rəqabət dünyasında ayaqda qalmaq üçün ehtiyaclarınıza cavab verməlidir. Müəssisənizi doğru texnologiya bazasında qurmaq üçün özünüzə aşağıdakı 4 sual verməlisiniz:
1. Mobil cihazlara uyğunluq
Sizin müəssisənizin ilk gündən etibarən istifadə etməyə başladığı texnologiya işçilərinizin hər an və hər yerdən istifadəsinə açıqdırmı? İşçiləriniz arasında real zamanlı məlumat mübadiləsi varmı?
Bulud əsaslı mobil texnologiya istifadə edən müəssisələrin məhsuldarlığı daha yüksəkdir. Yolda və ya ofisdə, mobil tətbiqlərinizlə işlərinizi rahat və tez bir zamanda həll edə bilər, işçilərinizin də eyni şeyi edə biləcəyini bilərsiniz. Bir bulud əsaslı həll istifadə edirsinizsə, avadanlıq və proqram təminatı məsələləri ilə məşğul olmaz və tətbiqinizə hər hansı bir yerdən, istədiyiniz zaman daxil ola bilərsiniz. Biznes ehtiyaclarınıza cavab vermək üçün konfiqurasiya, test, yenilənmə və s. vaxt sərf etməzsiniz. Biznes proseslərinizi və əməliyyatlarınızı çevik, çox yönlü, istifadəçi dostu platforma həlli ilə idarə edə bilərsiniz.
2. Texnoloji infrastrukturun genişlənəbilən olması
Biznesinizi qurarkən gələcək barədə düşünmək və genişləndiriləbilən texnologiya infrastrukturunu seçmək lazımdır. Vaxt keçdikcə müəssisənizin daha çox müştərisi, işçilərsi və əməliyyatları olacağını hesablamalısınız. Biznesiniz həcmcə böyüdükcə, texnoloji sistemlərinin dəyişdirilməsinə deyil, ilk gündən etibarən dəyişən ehtiyaclarınıza cavab verəcək müəssisə proqram təminatı infrastrukturuna investisiya qoymalısınız. İş proseslərinizi izləməyə, yeni istifadəçilər əlavə etməyə və digər müəssisə proqramlarınızla inteqrasiya edilməyə imkan verən bir texnologiya iş məhsuldarlığınızı artıracaqdır.
3. Etibarlılıq
Müştərilər, satışlar və müqavilələr kimi biznes məlumatınızı excel və ya word fayllarında saxlamaq nə qədər təhlükəsizdir? Sizin biznesiniz haqqında məlumatlar kopyalana və paylaşıla bilər. Müəssisənizin sağlam fundament üzərində qurulması üçün etibarlı bir infrastruktur seçməlisiniz. Müəssisə məlumatları və müştərilərizin barədə məlumatlarınız təhlükəsiz bir sistemdə saxlanılmalıdır.
4. İntellektual idarəetmə
Sizin müəssisənizin müvəffəqiyyəti çox işləməklə deyil, ağıllı işləməklə əldə olunandır. Məlumat mərkəzli, sürətlə dəyişən bir iş dünyasında yenilikçi və rəqabətə davamlı olabilmək üçün istifadə edəcəyiniz texnologiya
manual olaraq idarə edilən işləri avtomatik olaraq həll edə bilməli, beləliklə siz əsl vacib olan işlərə, yəni müştərilərə vaxt ayıra bilməlisiniz. İntellektual idarə olunan sistemlər ilə məlumatlarınız arasından istifadəyə yararlı məlumatları əldə edə, müştərilərinizə daha yaxşı xidmət göstərə və gözlənilməz vəziyyətlərə hazır ola bilərsiniz.
1. Mütəşəkkil olun
Biznesdə uğur qazanmaq üçün yaxşı təşkilatlanmalısınız. Təşkilatlanma tapşırıqların yerinə yetirilməsində və işin öhdəsindən gəlməkdə bizə kömək olacaq. Bunun ən yaxşı üsulu bir siyahı yaratmaqdır – hər tapşırığı etdikcə, siyahınızı yoxlayın. Bu sizin heç nəyi unutmamağınıza kömək edəcək və siz, sizə biznes sahəsində lazım olacaq bütün tapşırıqları bitirəcəksiniz.
2. Detallı qeyd tutun
Bütün uğurlu bizneslərin arxasında detallı qeyd tutmaq durur. Bu qeydləri tutmaqla, siz biznesinizin maddi vəziyyətini və nə kimi çətinliklərlə qarşılaşa biləcəyinizi göz önündə tutmağa nail olacaqsınız. Sadəcə bunu bilməklə, siz maneələrin öhdəsindən gələ bilmək üçün vaxt qazanacaqsınız ki, bu da sizin uğur qazanmağınıza və öz biznesinizdə yüksəlməyinizə kömək edəcəkdir.
3. Rəqiblərinizi təhlil edin
Rəqabət yaxşı nəticə əldə etmək üçün ən əla vasitədir. Uğur əldə etmək üçün, siz öz rəqiblərinizdən öyrənməkdən qorxmamalısınız. Bütün bunların sayəsində, onlar yaxşı bir şey edə bilərlər ki, siz də daha yaxşısını etməklə öz biznesini inkişaf etdirə və yaxşı gəlir əldə edə bilərsiniz.
4. Riskləri və mükafatları dərk edin
Uğurlu biznes qurmaqda əsas amil risklərinizi hesablamaqdır. Özünüzdən soruşun “işin zərərli tərəfi nədir?”( “What’s the downside?”). Əgər siz bu suala cavab verə bilirsinizsə, deməli, siz ən pis halı da bilirsiniz. Bu məlumat sizə riskləri hesablamağa və biznesinizdə böyük uğur qazanmağınıza imkan verəcək.
5. Yaradıcı olun
Hər zaman yenilikçi olun və biznesinizi inkişaf etdirmək üçün yollar axtarın. Bu sizi rəqiblərinizdən üstün edəcək. Nəzərə alın ki, siz hər şeyi bilə bilməzsiniz, yeni ideyalara və yeni yanaşmalara açıq olun.
6. Diqqət mərkəzində olun
Belə bir qədim ifadə “Roma bir günə Roma olmayıb” bizim üçün keçərli ola bilər. Sadəcə ona görə ki, biznes sizin dərhal pul qazanmağa başlayacağınız anlamına gəlmir. Bu vaxt tələb edir ki, insanlar sizin kim olduğunuzu bilsin. Beləliklə, öz məqsədlərinizə çatmaqda istəkli olun və hər şeyin öz yoluna düşməsi üçün özünüzə zaman tanıyın.
7. Qurban verməyə hazır olun (itirməkdən çəkinməyin)
Biznesə başlamaq üçün ilk addım gərgin işdir, lakin qapılarınızı açandan sonra, sizin işiniz sadəcə başlanğıcdır. Öz növbəsində, uğur qazanmaq üçün ailəniz və dostlarınızla az vaxt keçirməyə hazır olmalısınız.
8. Keyfiyyətli xidmət göstər
Biznesmenlər bəzən unudurlar ki, müştəriyə keyfiyyətli xidmət göstərmək çox önəmlidir. Əgər siz müştərilərinizi keyfiyyətli xidmətlə təmin edirsinizsə, onlar növbəti dəfə ehtiyacları olanı əldə etmək üçün rəqibinizə yox, məhz sizə müraciət edəcəklər.
9. Davamlı (ardıcıl) olun
Davamlılıq biznesdə gəlir əldə etməyin ən əsas komponentlərindəndir. Uğurlu biznes üçün siz gündəmdə olan və olmayan şeyləri bilməli, davamlı olaraq iş görməlisiniz. Bu sizin uzun müddət gəlir əldə etməyinizə şərait yaradacaqdır.
Marketoloqlar və reklamçılar xüsusilə düşünürlər ki, bir insanın davranışını dəyişdirmədən əvvəl düşüncələrini dəyişdirmək lazımdır. Onlar bir insanı inandırmaq olarsa, onun davranışlarının da dəyişə biləcəyinə inanırlar. Buna görə reklamın funksiyası insanları inandırmaqdır.
1897-ci ildə ilk dəfə olaraq Charles Austin Bates bu fikri ifadə etdi. 20-ci əsrdə də bir çox marketoloqlar bu fikri müdafiə etmişdilər, lakin Rosser Reeves onların ən məşhurları idi. 1961-ci ildə Reeves, hər bir brendin "unikal satış təklifi" olması gərəkdiyini və bunu bütün reklamlarında vurğulamaq lazım olduğunu söylədi. Bu fikir o qədər məşhurdur ki, bu gün çoxu reklam agentlikləri özlərini "inandırma agentliklər"i kimi görür.
Ancaq satmaq üçün yeganə yol inandırmaq deyil. Əlbəttə, insanı inandıraraq bir davranışa yönləndirmək (brendi üstün tutmağa) mümkündür, lakin bu, adətən, çox çətin bir yoldur. Çünki insan ağlı başqalarının düşüncəsini qəbul etməyə deyil, öz düşüncələrini bəyənməyə proqramlaşdırılmışdır. Heç kim öz fikrini dəyişdirmək istəmir. Hətta uşaqlar da öz ağıllarını bəyənirlər.
Bugün uğur qazanmış brendlər, fərqli bir yol izləyən brendlərdır. Bu brendlər insanlara özlərinin üstünlüklərini izah edib, onları razı salan və satın alma qərarlarını öz brendlərı lehinə dəyişdirənlər deyil, tam tərsinə əvvəl satdıqları məhsulları istehlakçıların həyatlarına daxil edən və sonrasında brendləri haqqında müsbət düşüncələri inkişaf etdirmiş olanlardır.
Burada əsas olan öz brendini satın aldırmaqdır. Bir şəxs bir brendi alırsa, o brend haqqında yaxşı düşünməyə başlayır və yaxşı danışır. İnsan-şüurlu və ya şüursuz bir davranış nümayiş etdirdikdə, bu davranışın nə qədər doğru və düzgün olduğuna dair əsaslar da çıxarır. Bir seçim etdikdən sonra, özünə və ətrafındakılara bu seçimin nə qədər yaxşı olduğunu sübut etdirmək istəyir.
Buna görə də insanlar bir brendi aldıqdan sonra bu brendə olan istəkləri artır. Brend ilə bağlı araşdırmalarda hər bir istifadəçinin öz brendini sevməsi və o brendə üstün xüsusiyyətləri aid etməsi insan ağılının dəstəkləyici yanaşması ilə əlaqələndirilir.
Böyük brendlər bu yolla özlərini sevdirməyə səy göstərmədən məşhur brendlərə çevrilirlər. Benjamin Disraelinin dediyi kimi, "Düşüncə hərəkətin ovladıdır".